زبان فرانسه  با ایرانیان

زبان فرانسه با ایرانیان

le français avec les Iraniens
زبان فرانسه  با ایرانیان

زبان فرانسه با ایرانیان

le français avec les Iraniens

سخن آغازین ...

 سلام

با توجه به احساس نیاز برای افزایش آشنائی و یادگیری زبان فرانسه بر آن شدم که این وبلاگ را ایجاد کنم تا هم خود مهارتهای مرتبط با این زبان را  افزایش دهم و هم با ارتباط با دوستان ایرانی و حتی فرانسوی بر رشد یادگیری آن اثرگذار باشم.   

در این وبلاگ صفحات مختلفی به مرور زمان ایجاد می شود که می توانید از آنها استفاده کنید . برای مثال : فایلهای صوتی و تصویری   - آموزش متدهای مختلف  و...

نظرات 2 + ارسال نظر
nasrin ghaab 13 اردیبهشت 1389 ساعت 15:12

با سلام و احترام
ضمن تشکر
خواهشمندم بخشی نیز جهت اضافه کردن موارد متفرقه ایجاد شود

rendre hommage a qqn ( respecter qqn

پریدخت اشکواری 28 اردیبهشت 1389 ساعت 15:55 http://ashkevar.persianblog.ir

سلام اخوی از دین وبلاگت بسیار مسرور شدم برایت همواره ارزوی موفقیت دارم

سلام- خیلی ممنون - وبلاگتون رو لینک کردم. جالبه . موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد