زبان فرانسه  با ایرانیان

زبان فرانسه با ایرانیان

le français avec les Iraniens
زبان فرانسه  با ایرانیان

زبان فرانسه با ایرانیان

le français avec les Iraniens

Expression Oral 4

 

Bonjour ! Comment ca va ? 

Cliquez ici pour un fiche  : Expression Oral 4 

نظرات 1 + ارسال نظر
سوگند 18 اردیبهشت 1389 ساعت 11:58 http://fat-girls.blogsky.com/

سلام خیلی دنبال سایتی می گشتم که راحت زبان های مختلف و یاد بده و از همه بیشتر از زبان فرانسه خوشم میومد نمی دونم قبلا به سایتی که در زیر نوشتم رفتید یا نه ولی خوب براتون گذاشتم تا سر بزنید.
آموزشش کاملا رایگان!سایت شما رو اتفاقی از بین وبلاگ های بروز شده بلاگ اسکای دیدم امیدوارم موفق باشید به من هم سربرتید هر چند سایت من مال خانم های چاق به هر حال خوشحال میشم بیاید مطالب سایتتونو هم حتما دنبال می کنم و شما رو توی وبلاگم لینک می کنم.موفق باشید.
آدرس سایت:
http://www.livemocha.com/

سلام - خیلی ممنون از لطف شما. سایت مورد نظر رو link کردم. شما هم موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد